Wii tävling..

Vi bestämde oss för att köra Wii kväll, tävling såklart eftersom det är vår familj vi snackar om :P
Pappa, Frida och jag började, jag förlorade första grenen med 2 poäng och jag tänkte ge upp meen nä f*n!
Jag vann resterande grenar vilket innebar att jag blev segraren Yeeeeeah!! Wii mästar´N!! :D

Efter att vi galde i typ 1.5 timme vaknade mamma till liv i soffan och ville vara med, sjukt kul faktiskt för vi är så extremt taggade.. Jag hade Eric Saade i öronen som stöd, hoppas du blir glad för det Flisan ;) hehe...
För en halvtimme sedan kom Martina med hit och skulle tävla mot oss och hon och jag är typ samma skrot och korn, det är alltid vi som tävlar och bådaär extremt envisa =) Kuul!

Det är lördagkväll och jag känner mig faktiskt redan redo för sängen är ganska trött och mår inte helt hundra.. Imorron ska vi till Staffanstorp *suck* och hälsa på Brita =) Vilket ska bli väldigt trevligt.. Hoppas dock att jag slipper träffa på nån kända ansikten hehe..

Näää ni får ha en bra kväll!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback