What doesn´t kill you.....

Hoppas allt är bra med er?!

Idag känns inte som världens bästa dag här, har fastnat i molnet bland alla mina tankar om allt möjligt.. Jag vet inte in eller ut och jag blir så frustrerad när jag hör en viss människa klämma fram att jag inte bryr mig, jag lägger inte "manken" till och inte bidrar.. FUCK YOU BIG TIME!!!!
Så fruktansvärt arg, speciellt med tanke på att jag alltid bryr mig om allt och alla och när jag för första gången i mitt liv har bestämt mig för att försöka tänka mer på mig själv och inte låta andra ta min energi så känns det som alla försöka stjäla den energin..

Meeen just nur är jag så sjuuukt fokuserad på min träning för just nu är de det enda som får mig på bra humör och jag vägrar låta någon förstöra det med.. Never give up, right!!!!

Ha en fortsatt bra kväll!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback