One step at the time, there´s no need to rush!

Gomiddag =)
Idag sov jag ut lite extra, som jag gjort för det mesta den senaste tiden hehe.. Gick på en timmes promenad med mamma, trots att vi har massa regn här nere i hålan så är det ändå väldigt fridfullt att bara få promenera.. Vi gick in en sväng på kyrkogården, brukar gå dit där när jag är ute och promenerar även det ger mig lite frid faast dt får mig oxå att tänka extremt mycket på alla mina nära och kära som gått bort, som jag saknar såå.. Får lite panik bara av tanken att det snart gått ett år sen min älskade farmor slets ifrån oss :( ♥!!!

Nä nu sitter jag iaf och kikar på Eric Saade videos med lillkusinen som är dödskär i honom :p hahah hon är så gullig med allt hon lägger märke till..
- Kolla ser du att han har röda skor!! :O
- Men Hannah kolla, han hade ett halsband med ett M på.. Det är för Molly..
-Tänk om han hade varit lika kär i mig som jag är i honom :D hihi

Jaaa tänk om hehe :D
Nää nu ska jag hoppa i mina träningskläder och köra zuuuumbaa..
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback