Trettonafton!

Hallå Hallå
Hur är läget idag?

Med mig är det super, fixade min första vecka med bravur och jag är så fruktansvärt stolt över mig själv!! (you know what Petra)
Idag är det som sagt trettonafton och vi ska åka iväg för att hälsa på min faster i Malmö, trevlans.. Vi träffas inte så jättaofta så när vi alla väll slår oss samman har vi sjuktkul, ska först hämta upp Brita i Staffanstorp (The city from hell, nä måste vänja mig av den tanken!) för hon kör inte bil själv numera :)..

Satt även och räknade och kom fram till att jag tränat 15h och 20 min denna veckan vilket är helt sjukt för att va mig.. Men "If there´s a will, there´s a way!" Nu laddar jagom för en ny vecka.. Jag är redo!! =)

Nu måste jag göra mig klar..
Jag hoppas ni får en kanonbra fredag!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback