....

Vilken dag..
Hade fruktansvärt kul hos faster idag, vi har alltid jäklat kul hon får alla att skratta med alla sina roliga kommentarer och då ska vi inte börja med hennes smittosamma skratt :D Vi körde fika och massa snack och roligheter där.. Sen drog vi hem vid halv fyra nån gång och jag gick ut på en timmes promenad..
Måste säga att vi haft sjukt härligt väder idag, visst är det en aning kallt (kläder efter väder) men solen sken och man kunde känna värmen i ansiktet vilket gav en extra energi och förhoppningsvis håller det ett tag, speciellt nu när man saknar sommaren och ljuset! =)

Ikväll har jag tittat på film med mamma och pappa medan Frida har städat mitt fruuuuuktansväääääääärt stökiga rum, går inte och komma in knappt.. Frida du är en ängel ♥ !!!!! Lovar att försöka hålla det lika fint som du har ditt :D

Känner att jag borde ta min timmes träning ikväll trots att jag inte riktigt känner för det plus min fot som är öm.. Meeen vafan, jag vet om att det lär kännas mycket bättre efter.. Jag härdar ut!! =)

Vad har ni gjort idag??
Kraaam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback