1 Januari 2012...

Åååh I made it out alive!! :D
Ett helt år har gått förbi och just nu är jag glad över att få börja på "ny" kula, starta från en ny början där jag inte är fastbunden vid något utan kan se allt med klara ögon och detta året ska jag tänka på mig själv.. Vad vill jag helt enkelt, inte bry mig om vad andra tycker och tänker om saker eller mig vilket lär bli en rejäl prövning meen det fixar vi :)

Börjarde det nya året med att sova till 14.00 :O hehe, inte så konstigt med tanke på att jag gick och la mig kvart över 6 imorse.. Var ute på en promenad med Jenza tidigare idag och sen kom Jönssons och käkade med oss :) Trevlans..
Ska alldeles strax iväg till Märta och spela Super Mario, får inleda första dagen på detta året lite chill så man orkar kämpa resterande trehundrasextio.... nått dagar..

Hoppas 2011 och ert nyår var toppen..
Nu ser vi framemot att 2012 blir dubbelt så bra om inte bättre!!
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback