You´re the million reasons why there´s love reflecting in my eyes..

Gokväll!!
Allt bra??

Här är det ganska bra,jag känner mig glad idag förutom att halsen är så krånglig, tror jag får halsfluss när som helst meen tills dess ska jag njuta :D Sitter just nu i vårat uterum och väntar på att folket ska dyka upp, dem skulle ha med sig käk och jag är riktigt jäkla hungrig har inte ätit sen i middags gaah :D hehe..

Imorron blir det Staffanstorp för att hälsa på Brita, ska även åka till kyrkogården och hälsa på min älskade Farmor ♥.. Ååh jag saknar henne så, låter oftast bli att tänka på det för när jag gör det så bryter jag ihop fullständigt.. Kan fortfarande knappt förstå hur hastigt det gick till :(!!
Tror jag tar en sväng om in till D också var så sjukt längesen jag träffade dem allihopa.
På söndag är vi bjudna till Köpingebro hos min syster för hennes man Olof fyller 30 år, ska bli riktigt trevligt :)

Vad ska ni hitta på i helgen?
Ha en riktigt trevlig kväll allihopa
Kraaam

Run me off into the sunset and baby i´m forever yours!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback