I´ll be right next 2 you!!

Hejsvej!!
Allt bra idag??

Har precis kommit hem, först va jag på jobb sen åkte jag till biblioteket för att låna böcker.. Lånade ett arabiskt lexikon och ett kurdiskt :) hehe.. Lånade även några andra, jag är så sjukt taggad på detta nu, jag vill lära mig och det snabbt!! :P Det lär säkert va sjukt svårt men eftersom jag är så intsälld på att lära mig så hoppas jag att det kan komma att bli lite enklare än vad jag tror.. Det är mest minnet som jag har svårt med, att komma ihåg orden.. Uttalet ska väll kunna sitta efter lite övning men att komma ihåg allt, nää men det fixar sig!!

Nu ska jag käka middag sen ska jag plugga satan i gatan!! :)
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback