You had me going crazy, you got me starstruck..

Haft en bra dag??
Min har varit helt okej men det brukar oftast gå bra, ibland aningen stressigt och så men bra.. När jag kom hem ringde min syrra som skulle till farbror doktor, i helgen när dem va på spa så hade hon ramlat baklänges och slått i huvudet och det hade tydligen blivit värre och hon mådde väldigt dåligt.. Så jag åkte med henne dit fyfan va otrevliga folk är inom sjukvården det är seriöst inte klokt, människor som är sjuka och mår dåligt behöver ju verkligen positiva och trevliga människor när dem kommer dit :/.. Iaf doktorn tyckte inte det verka alltför allvarligt men om det inte blivit bättre till på fredag så skulle hon komma tillbaka.. Men ja vi får väll se helt enkelt..

Sitter och lyssnar på musik nu, hade tänkt sätta mig och plugga lite kurdiska eller arabiska men får se hur jag gör :P
Vad gör ni idag??
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback