I can´t tell myself I didn´t try, cause I did..

Fick ett avbrott mellan allt snack på fejjan och msn när jag gick ut för att snacka med Jenny&Basse som lämnade Petra :) Basse hade klippt av nästan allt hår´och det passade honom verkligen, tjusigt!!
Sen var vi en sväng om i affären och sen skulle Petra snacka med sin karl på skype så tills hon var färdigfixad satt jag och cama med honom han är väldigt snäll och rolig :) hehe..
Enligt facebook så kommer min framtida karl att bli världens bästa, låter lovande men jag undrar när han kommer??!! :D

Jag hade tänkt hoppa in i duschen strax ska bara snacka klart med folket :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!!
Kraaam

Baby save up your tears cause you might need them someday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback