U make me wanna call you in the middle of the night..

You make me wanna hold you till the morning light.
You make me wanna love, you make me wanna fall.
You make me wanna surrender my soul.
I know this is a feeling that I just can't fight.
You're the first and last thing on my mind.
You make me wanna love, you make me wanna fall.
You make me wanna surrender my soul.



Idag ringde klockan kvart i sex och upp for jag, tror alltid att min väckarklocka är nått annat och jag vaknar så extremt fort vilket är bra men samtidigt får jag sån konstig start på dagen :P...
Men måste ju upp hur trött jag än känner mig, vilket jag verkligen gör idag så extremt trött, huvudvärk och hela kroppen ville bara vända i dörren och gå tillbaka till sängen och sova till imorron.. Fast nej, nu tänkte jag sätta mig i soffan och bara ta det chill tills jag ska iväg :)

Ha en riktigt bra dag!!
Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback