This life wont last forever, so what are you waiting for!

Tjingeling, mår ni bra? 
Jag mår skapligt, ska inte klaga är inte sjuk eller har nån andra men förutom att idag är en sån där "funderar dag", dem blir oftast så intensiv och deppiga av nån knas anledning.. Kan må sjukt bra i början av dagen sen bara minsta lilla grej startar upp det.. Idag var det när ett av dem små barnen på jobb blev ledsen när jag va tvungen till och gå till min avdl, my heart always breaks! Haha av någon anledning så har jag inga problem om barnen är "gamla" nog att förstå men så fort det är ett yngre barn så knyter det sig i magen :)..

Så för/eftermiddagen blev aningen depp meen det ändra sig lite ikväll när jag bad min mamma ta en såkallad "hoppbild" på mig :P Hon pricka inte in hoppet en enda gång till sist sket jag i det för jag vek mig dubbelt av skratt.. Det roligaste var att jag fick in varenda ett av hennes men hon såg så jäkla rolig ut på varenda en bild så jag fick inte visa något :P Pappa fick däremot en väldigt bra bild..

Nä men jag hade tänkt sätta mig och plugga lite språk nu :)
Ska ni se idol??
Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback