Take what's left of me and make me whole once again..

Heej
Allt bra med er??


Gårdagen fortsatte va ganska jobbig, där va "getinginvasion" på dagis och min kollega och syster blev stuckna flera gånger.. Åååh va jag tyckte synd om dem och sen hörde och kände vi allihopa getingar överallt (där va inga då men) och det var fruktansvärt påfrestande :/..
När jag kom hem ändrades dagen så smått, hittade på en massa trevligt med mina två systrar.. Sen träffade vi på Jenny&Basse och stod och snackade med dem riktigt länge, alltid lika trevligt :), fick även låna 3 filmer av dem "Trust" den såg vi igår, om en tjej som snackar med nån kille på nätet som är nån helt annan och ger sig på henne scaary :/.. Sen "Sanctum", har inte sett den än, men den ska va bra.. Den sista kommer jag ej ihåg..

Idag blir det jobb till 13, skönt det för känner mig fortfarande ganska uselt.. Sen hem och träna, ikväll skulle vi hitta på nått men får se vad det blir :)
Vad ska ni hitta på??
Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback