Paaaain!!!

Gomorron på er!!
Hoppas ni sovit gott?!


Idag orkar jag inte ens skriva att jag mår ok, jag har mått så fruktansvärt knasigt den senaste veckan och igårkväll smällde de på som aldrig förr.. Huvudvärk,magvärk, psyket fick sig en smäll och hela kroppen i sig känner sig helt utmattad, jag somnade 21 och sov till 4, när jag vaknade 4 kändes det som jag inte sovit en minut ens allt var kvar och jag mådde precis likadant..
Tänkte sjuka mig meen nu sitter jag ändå här och gör mig redo för att gå dit, sätta på ett smile och låtsas som att inget är fel..
Det är nog det värsta ändå, jag har alltid haft det som regel att inte lägga över mina problem på någon annan, speciellt inte någon som inte har med det och göra.. Meen ibland så vill man bara ventilera, jag ventilerar småsaker men aldrig något ur det stora, tunga, smärtsamma arkivet.. Meen jag vet om att det är vågor, det går upp och ner och som dem säger: You can´t have your rainbow without a little rain!!

Nä nu ska jag käka frukost och försöka komma igång, lyssna på musik och bara slappna av!!
Ha en riktigt fin dag..
Kraaam


If there´s a load that you have to bear that you can´t carry
I´m right up the road and i´ll share your load if you´ll just call me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback