I know my heart is addicted to you...

But I just can´t help feeling this way..


Åååh va spännande, jag började kika runt på lite sidor med arabiska och hittade en väldigt bra sida dock stod där att stavning och uttal är lite olika beroende på dialekt och grejs så det får bli va det blir liksom :) Men kul.. Skrev upp och satt och läste på i säkert mer än en timme så nu känner jag att jag är igång :).. Jag hoppade dock zumban för jag har så sjukt ont i huvudet, men imorron slutar jag tidigt så då kör jag! :)

Sitter och glor på fotboll nu, eller jag sneglar mest för pappa glor.. Jag lyssnar på musik och drömmar mig bort, men vart vet jag inte.. En del av mig vill tillbaka till det vi hade, en del vill rymma långt därifrån för att finna lycka nån annastans.. Medans en annan del vill va precis där den är för det är bekvämt och "lätt", jag vet inte var jag ska ta vägen egentligen.. Mitt hjärta är krossat men samtidigt känner jag mig starkare än någonsin av just den anledningen.. Åååååh jag blir så frustrerad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback