Do you remember!!

Vi var ju som sagt hos Brita idag, trevligt!
Min fina, underbara, alltid glada och kära Brita.. Hon är så härlig med allt hon gör och säger, hon berättar ofta hur vi eller dagens ungdomar är så frispråkiga och "respektlösa" i sin natur och vårat gensvar är typ.. Ja så är det nuförtiden!!
Men vi har sån otrolig respekt för henne bara det att man inte behöver var stel och strikt som en pinne, hon vet när vi skämtar (vilket vi gör ofta) och hon är inte sen med att skämta tillbaka och sätta oss på plats :)..
Idag när vi var där snackade hon om tjejer och deras hår, hur hon inte gillade tjejer med långt hår och att det inte var fint :P haha jag kunde inte mer än och skratta med tanke på att dem flesta tjejer skulle göra vad som för att ha långt hår.. Plus att hon inte gillar att man färgar sitt hår, haha vilket jag har gjort tusen gånger typ och alla mina systrar med meen jaa.. Dagens ungdomar får vi väll skylla på!! :D

Men jag älskar dig ändå Brita, fast du inte gillar att jag färgar mitt hår !!
Kraaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback