Älskade Farmor!!

Grattis på födelsedagen min ängel!
Idag är det min Farmors dag, idag hade hon blivit 82 år men hon lämnade oss alldeles för tidigt och hastigt tidigare iår.. Jag saknar dig så otroligt mycket, du var världens bästa..
Du hade alltid nära till skratt, vi kunde skoja om allt och du var aldrig sen på att vara med på alla lekar vi lekte när vi var hos dig..
Kommer aldrig glömma när jag och Martina lekte att vi var med i nån skönhetstävling och man skulle vara ett landskap, du skoja till och sa att då ville du allt vara fröken Kina.. Haha unga som vi va och inte hade koll på länder och grejs (vilket vi inte har nu heller) gick vi med på det och trodde att det fanns i Sverige :P hehe..

Eller när vi följde med till läkaren och vi skulle skrämma dig och Brita, vi hade gömt oss och ni gick för att leta då smög vi upp bakom och drog i era väskor, era miner var priceless..
Du hade ett piano i din lägenhet och jag kunde bara en endast sång (Let it be) men ingen gillade att jag spelade förutom du, du sa alltid att jag skulle fortsätta klinka på..
Mina syskon eller mest Petra brukade alltid med irriterad röst säga "Du tror du är perfekt", kommer aldrig glömma den dagen då du vända dig om när Petra gått ut ur rummet och du sa..
-Hannah, du ÄR perfekt..Den perfekta, glöm aldrig det!
Det har alltid hängt med, nått vi alltid skojade om och du var den perfekta nr2 :)

Jag saknar dig nått så extremt mycket, jag tänker på dig varje dag men jag vet att du alltid finns med mig.
♥ Jag älskar dig Farmor  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback