You made my day!!

Imorse mådde jag sjukt dåligt och visste knappt var jag skulle ta vägen, det fortsatte i samma riktning.. Meen tack och lov vände det en aning när min lillasyster kom hem ♥..
Ibland kan hon va världens största pain in the ass, meen vissa dagar som idag får hon mig att må så himla bra.. Jag skulle försöka "sno" hennes mobil så kommer hon efter mig och berättar hur hon hade blivit av med den men anade att jag hade den för jag är så ego :D Haha.. Jag brast ut i skratt och det var precis vad jag behövde, jag mår inte alls lika skit längre.. Huvudvärken har släppt en aning och mår inte lika illa..
Dessutom bakade hon kanelbullar till mig och förutom det så ställer hon ALLTID upp när jag behöver det, ibland kanske jag får göra mitt puppyface (som alltid funkar) men hon finns alltid där..

Jag älskar dig Frida Ulrika Desiré Nilsson!!


Kommentarer
Postat av: Frida

DU har ett hjärta av guld min guldklimp eller hur man nu säger det :P men allså du kan inte ana hur mycket du betyder för mig du är en helt otrolig syster <3

2011-10-04 @ 22:51:26
URL: http://nallzzan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback