Regret nothing!

Hej svej!!
Allt bra? Haft en bra helg??


Min har varit bra, fullpackad med skojigheter.. Hehe i fredags såg jag film med Basse & Petra för Jenny skulle iväg på tjejmiddag.. Haha sjukt kul, jag skulle ta med nåra action filmer som han inte sett tidigare(mina älskade Bournefilmer) och han satt precis som jag gjorde då jag såg dem första gången, eller speciellt en av dem "Bourne ultimatum" tror jag den heter.. Hehe So f*cking good! :D Sen fortsatte vi se nån annan film och Alexandra kom förbi en sväng, skoj :)
Igår mötte jag upp Märta under dagen och vi laga middag ihop och satt och pyssla :P haha.. Kvällen spenderades me hela gänget, synd bara inte min "boyfriend JG" kunde varit med ellerhur Malmgren ;) *wink wink* är på tiden han blir introducerad för gänget :D haha uuueeh! Kvällen blev allt annat än lugn, nästintill för mashnon.. Jag kom inte i säng förräns halv fem och sov sjukt dåligt, vaknade typ vid 12 idag och då ringde Jenny och fråga om jag ville gå och fika med henne.. Sure, why not!

Väldigt trevligt, vi gick runt lite i stan och satte oss och fika och snackade nåra timmar.. Sen tog vi en långpromenad hem, så mysigt.. Vi har verkligen fått riktigt höstväder nu and I love it!!

Tack för helgen alla!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback