Once it has begun, I won´t stop until it´s done..

Tjingeling!!
Vilken dag vi haft idag, riktigt härligt höstväder.. Varit runt 16-18 grader och solen har skinit och det har varit lagom varmt/kallt, riktigt mysigt..
Vid halv två åkte jag för att möta upp Jenza för att ta en fika, vi tänkte ta fikan med till Jenny&Basse men dem var iväg så blir att vi åker till dem ikväll :)..
Istället satte vi oss på Espresso House och bara snackade om allt mellan himmel och jord, ett återkommande ämne är ju alltid dessa KJ (Karljävlar) hehe och allt problem där är med dem, för det är ju verkligen inte oss där är nått fel på(?) Haha.. I know, det tål att diskuteras men ibland känns det så fucked up hur man bara hittar röt ägg efter röt ägg :D.. Men vi ger inte upp för det, nån gång så..

Nu sitter jag och lyssnar på musik, om en stund drar jag till Jenny som sagt.. Kan inte förstå hur jäkla fort helgerna går, man hinner ju knappt med något innan helgen är slut och en ny jobbvecka står framför en :O..
Nä nu ska jag färga syrrans "gula" hår, hoppas på att det blir rätt nu :D hehe

Vad händer ikväll??
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback