I never told you what I should have said :(...


Gomorron eller mer go förmiddag..
Jag "vaknade" för en stund sen eller faktumet är att jag inte sovit på hela natten, har mått fruktansvärt dåligt och har världens hemskaste huvudvärk... Ringde till jobb och sjukade mig kvart över 6 och sen försökte jag somna men det gick inte, klockan var nog tio i 8 sist jag kollade så jag däckade väll och vaknade kvart över 10, inte mycket till sömn men man får ta vad man får I guess!

Så det blir en jäkligt chill dag i soffan framför tv:n, ska försöka få hit Martina som oxå ligger hemma och är dålig, så hon kan lika bra komma hit så kan vi va dåliga tsm..

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback