I´m gonna miss you like crazy..

Gomorron!!
Hoppas allt är bra med er, här är det lite halvsurt.. Mår bättre idag jämfört med dem andra dagarna, men en sak jag fasat länge nu inträffa igår :( Min älskade mobil gick paj, den bara la sig, hjärtstopp.. Det värsta är att jag inte skämtar när jag beklagar min sorg, vilken är väldigt stor.. Jag är sån människa så om jag fäster mig vid nått (vilket jag sällan gör) så gör jag det verkligen och om det slits ifrån mig så knäcks jag :/.. Åååh kommer aldrig hitta nån som är ens hälften så bra och det svider.. ♥

Meen jaa nog om den, jag får fortsätta sörja när jag kommer hem.. För nu är det dax för jobb, det regnar och blåser ute men jag ska ändå gå dit och hoppas på en awesome dag :)
Hoppas ni får en riktigt bra dag!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback