Having a hard time breathing... Literally!!

Gomorron, allt bra??

Jag mår inget vidare, känner mig helt seg orkar inte röra på mina smilband när någon säger ett skämt.. Faktum är att jag knappt kan för det gör så fruktansvärt ont med minsta ansträngning.. Har ont i halsen, förkyld och fått sån rethosta + att jag håller på att tappa rösten.. Där försvann vår lördags utgång, eller iaf MIN :(
Har sovit sammanlagt 1-2 timmar denna natten om ens det och inte är det sammanhängande, jaa det är väll bara till och vila, vila och hoppas på att man kurerar sig!

Nää jag ska krypa ner under täcket i soffan och glo på Vakna!
Det blir doktorn under dagen, Fadern min håller på att försöka få en tid..
Hoppas ni får en riktigt härlig torsdag och håller er krya!
Kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback