Baby let´s take this time, let´s make new memories.

Gomorron, ny vecka igen.. Måndag den 24 oktober stod det :O Jag kan verkligen inte förstå hur fort tiden går, exakt denna dagen för 3 månader sen var mitt livs bästa dag.. Nu sitter jag här och mår lite smått dåligt, meen det är bara jag som kan ändra på mitt humör så det är exakt det jag tänker göra :)

Börjar jobba senare idag för det är jag som stänger :) Sen blir det rätt långa jobbdagar denna veckan, på fredag tänkte jag höra om Märta har tid för mig och hitta på nått :)
På lördag ska vi ut om alla har blivit friska, yey! :D Nästa helg igen ska vi till Törringe, typ nått dansställe fast musiken är dansbandsmusik :P Hahah... Har varit med tjejerna en gång tidigare och det var faktiskt sjukt kul :)
Men det är egen inbjudan så om ni vill hänga på, hojta.. Alexandraa, hojta! :D Hahaha du kan behöva nått annat än majskolven!

Nää nu ska jag käka frukost och kolla på Våra bästa år :)
Ha en riktigt bra måndag allihopa!
Kraam


Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHAHA FUCK U HANNAH / BANAN HANNAH ! !!! dansband pff hahaha ;-) <3

2011-10-24 @ 12:34:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback