Zuuuuumbaaaaa!!

I just love it!!
Har precis käkat middag, riktigt jäkla gott :D Försöker hålla tillbaka på maten denna vecka ju, det är svårt men en vecka ska jag väll klara, hahah..

Innan dess tränade jag zumba i en timme (Cardio Party), såååå fruktansvärt jäkla roligt.. Fick med mig Frida på ett hörn och hon verka digga det en del, dock inte lika mycket som mig vilket är synd.. Jag har verkligen funnit min inre glädje med zumba.. Det tänder den där gnistan som fanns lååååångt lååångt in men inte vill fram, nu äntligen är den framme.. Trots träningsvärk, lite ont i foten, enorm rumpvärk och ryggvärk av alla roliga rörelser så tänker jag fasen inte ge mig.. Har jag kört detta nu i 3.5 månad stenhårt och överlevt så överlever jag ännu mer :)..

Zumba är faktiskt en väldigt lindrig träningsform jämfört med annat, jag får inte ont i knä och leder, ryggen osv.. Träningsvärk kommer lite då och då men i lidrigare grad.. Det var inte förräns igår när jag var ute och sprang som all värk kom för första gången på länge, speciellt ryggvärken ger mig plågor.. Så jag föredrar och förespråkar ZUMBA starkt!! Testa, jag garanterar att du rycks med :)

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!!
Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback