Glad midsommar!!

Ja dagen har kommit till sitt slut.. Det har varit en riktigt härlig dag, på väldigt många sätt.. Firade dagen med morbror och familj, faster och pappas moster, Martinas kille Mark och Jenny :) Väldigt skoj.. Åt en massa gott och bara njöt.. Måste säga att vi har haft en väldig tur med vädret idag, trots att det legat regn i luften så har det inte brytit ut en enda gång idag :) *skööönt*

Vi har tagit en maaaaaaassaaaa bilder, men jag har inte hunnit lägga in alla på datorn än :) Så det kommer fler imorron :)
De "äldre" gästerna drog sig hem runt 21-22 nån gång.. Kvar sitter vi ungdomar och snackar om hårborstar (Jenny M) hahaha och en massa annat sjukt :)

Meeen snart drar jag mig inåt och söker upp min bed, börjar bli en aning trött :)
Hoppas ni haft en toppen dag
Kraaaam ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback