Uppe med tuppen..

Insåg inte förräns precis hur lite klockan faktiskt är denna morron.. Snaaaart 7, den har alltså inte ens blivit det än.. Hur är det möjligt??
Jag är ledig idag, har inga planer och ändå vaknar jag såhär tidigt.. Jag får väll ta hunden eftersom jag är först uppe :D hehe..

Jag blev så lycklig när jag insåg för en stund sen att jag gptt ner 2KG på 2 dagar :) Det visar verkligen att kosten faktiskt spelar någon roll och även att man måste skifta träningen lite då och då för att få resultat :) Bara tre dagar kvar, undra vad jag kan lyckas med under dem dagarna :)Yeeay..

Nä nu får jag ta en runda med hunden..
Hoppas ni får en riktigt härlig onsdag, ser ut som vädret ska va någorlunda bra :)

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback