I´m ready for change, go on...

.. Be gone, bye bye so long!!

Vilken härlig dag, solen har skinit som bara den :) Mötte upp Alexandra nere i stan innan idag, vi gick och köpte en ny stegräknare till mig hahah, för den andre badade jag i poolen med och sen stod det ERROR över heeela skärmen :p.. Köpte även ny klocka, gillar inte stora maffiga men Jenny hade en gummiklocka från glitter som inte känns när man har den på så det blev en mörkblå sådan :)

Sen gick vi vidare och köpte kulglass, satte oss i skuggan och snackade.. Trevligt :)
Gick vidare in på Gina för att se om dem hade något men det var inget bra urval idag, gick vidare till Deichmann och kollade :P Jag och Petra modella skor, hemska skor dessutom.. Som jag INTE kunde gå i hahah..

Sen vankades det mat, kebabrulle *mums*.. Tur jag körde min zumba imorse efter denna dagen :P hahahah
Nää men mat måste få njuta nån gång, jag menar man lever bara en gång! ♥

Hur har er dag varit??
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback