Dax för lite zumba!!

Har precis kommit hem från jobb, så nu hade jag tänkt sätta igång zumba (cardio party).. Dansa loss en timme, hääärligt :)..
Denna vecka hade jag tänkt förändra min träning en aning om jag nu vill ha resultat så är det vad som krävs :).. Så jag tänkte köra igång med min löpning igen, iaf minst två dagar denna vecka och byta ut några zumba pass mot iforms träningsdvd:er som jag körde förr :) Vi får väll se hur det går med det :)

Nu är det gäääärnet som gäller, bra mat (inte överdrivna mängder), frukt, vatten och nada skit :D hehe Fast det brukar jag iof inte äta om vardagarna men ja...

Vad tränar ni? Har ni nån inspirerande träningsform jag skulle kunna testa??
Kraaam


Kommentarer
Postat av: AAAAALLLLEEEEEXXXAAANNNDDRRAA :D

Träningsnarkoman !!! och nej jag tränar inte jag sitter hemma vid teven och ätter chips och mc donalds varje dag ! :)

2011-06-20 @ 14:40:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback