10 Juni!

Hallå!
Allt bra??
Finns det någon kvar som kikar in på vår blogg egentligen?
Kommer knappt ihåg när jag skrev här sist, mer än att mitt liv var skit just då allt var upp och ner och jag la ner allt som jag inte orkade stå i med..

Nu är jag på det igen, livet... Det mesta känns bra just nu, mer än bra t.om.. Jag älskar "mitt jobb", eller det jag jobbar med.. Man får så mycket tillbaka när man är på förskola med en massa små glädjespridare :)..

Jag har hittat tillbaka till min träning och fått världens kämparglöd och tränar 6 dagar i veckan, underbart!!
Jag hade svårt att hitta nått jag tyckte var kul men det har jag verkligen gjort nu och det kallas ZUMBA!! Sjuuukt kul och det känns verkligen inte som att du tränar förutom allt du svettas bort jue :D heheh..

Sommaren har dessutom landat så smått och bara det gör en ju fruktansvärt glad, alla människor som är ute.. Alla grillkvällar med familj, släkt och vänner... Jag som älskar att bada lär väll ta ett topp snart med, kan ju inte bli bättre..

Men nu är det dax för mig att ta mig till jobb, ha det bra!!
Ta hand om varandra!! ♥


Kommentarer
Postat av: ebba

haha, ja..ellerhur! Kan fortfarande sitta och lyssna på den :)

2011-06-12 @ 10:02:43
URL: http://ebbafredrika.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback