You make my heart go tingalinga ling!

Precis käkat mat, ska alldeles strax dra mig inåt för att fixa mig.. Ikväll blir det filmkväll med tjejerna, trevlans.. Jenzan hade valt film tydligen och det blev "Black swan" , har hört att den ska va kass men wtf det får gå ändå.. Om inget annat kan jag göra nått annat under tiden, det löser sig :)

Sitter i vårt uterum och försöker lyssna på musik, hade lugn och ro men sen kom mamma hem från jobb och det blev värsta livet.. Palla, orka med bråk.. Hahah roligaste var att hon starta upp världens största bråk för hon skrev fel på internetsidan och inte kom in på facebook :S Nööööörd!!
Aja, nu ska jag fixa mig..

Ha en bra kväll!!
Kraam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback