What are words if you really don´t meen them when you say them?!

Godmorgon!!
Vilken natt jag haft, har inte kunnat sova en blund.. Legat vaken och varit orolig, plus att Miro legat och gnytt heeela tiden.. Jag somnade halv sju imorse när jag varit ute med honom och sen sov jag typ 1.5 timme.. Great?!
Meen än sålänge känner jag mig inte trött, men jag mår inte alls bra.. Mår fruktansvärt illa, nått som går i luften förmodligen!..

Idag kommer iaf resten av familjen hem från Ullared, skrev precis att dem va i Staffanstorp.. Jag har saknat dem, eller mest min lillasyster.. Känns alltid ensamt utan henne, har alltid varit hon och jag enda sen dagis hahaha.. ♥
Men nä nu ska jag fixa mig och ta hunden på en runda innan dem dyker upp :)

Vad ska ni hitta på idag??
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback