Don´t you know you´r beautiful...

Tjingeling!
Hur är läget??

Jag har nästan precis kommit hem, har hunnit käka typ men det är i princip allt..
Nu sitter jag bara och chillar och lyssnar på massa musik (min drog).. Sitter även och funderar på när jag senast tränade :O I don´t understand.. Eller jooo, jag vet ju om att jag slutade när jag blev dålig men det är jag ju inte nu mer?? Men ändå så tränar jag inte :S såå jag bestämde mig för att IMORRON öppnar jag på jobb vilket innebär att jag slutar tiiiidigt så då blir det Zuuuuuuuumbaaaaa TIME!!! I wont miss it for anything!!
Inte ens solen ska få stoppa mig :)

På tal om solen, hur jäkla härligt väder har inte vi haft idag.. Såå fint och skööönt att slippa regnet, det enda som fattades va att man skulle va ledig och ligga och sola :D Meeen det tar vi nästa vecka när jag har semester, greeeaaat!! :D

Nu ska jag duscha och sätta mig och se en film.. Hörs kanske mer ikväll :)
Kraaaam ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback