Illamående och svimfärdig..

Idag är ingen bra dag.. ALLS!!
Jag vaknade och mådde skit, efter många om och men steg jag upp.. Valde att sjuka mig idag, kom ner och huset ser ut som skit.. Tänkte att det kanske skulle pigga upp mig en aning om jag försökte få undan lite så jag plocka undan en massa.. Stod och diska och kände hur rummet bara börja snurra, fick gå in och lägga mig en sväng i soffan.. Nu mår jag liiiiite liiiite bättre, men fortfarande kasst..

Sen en massa annat som oxå läggs på så man mår ännu mer skit.. Känns ibland som jag lever i bamseklubbens dokusåpa, bland vuxna människor som beter sig som barn med andra ord.. No shit!!

Aja nu ska jag ta och vila en stund :)
Hoppas ni har en bättre dag!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback