I smell avundsjuka!!

Kommentarer
Postat av: Superman (Martina)

Inte så konstigt du vann du satt ju bara i ett torn hela tiden ... plus att ni var 3 mer i ert lag.. O bara massa killar (inte för att tjejer är sämre men du kunde ju inte bli skjuten av dom två vita killarna.

Så nästa gång tycker jag att vi e i samma lag så kan vi jämföra poängen då istället. Då har vi samma utgångspunkt !!!


Hahaha luktar lite avundsjuka :P Jag fick kommentaren efter att vi spelat av någon annan att jag kutade runt som en dåre där inne så sorry Martina, jag satt inte i nått torn ;) hehe.. Plus att poängen räknades även individuellt och det var ju det som var av värde för mig och där vann jag över DIG :D haha.. Martina chilla, du vinner alltid annars över mig.. Men detta kommer jag gotta mig i lääääänge.. Det är mycket möjligt att du vinner nästa gång, men jag vann denna :D haha..

Men jag älskar dig ändå!!
Pussss


Kommentarer
Postat av: Superman

Vi kan ta en one on one game nån gång så kan vi se vem som vinner. :)

2011-07-30 @ 12:12:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback