Goonatt!!

Gokväll!
Allt bra med er?
Idag var jag tvungen att sjuka mig från jobb, mådde så sjukt dåligt imorse och under dagen.. Låg i sängen enda till 15.00, trodde inte jag skulle palla resa mig.. Meen efter att jag fick i mig lite mat måde jag lite bättre..

Jenny M kom förbi och killarna från i söndags ringde och undrade om vi ville komma till Staffanstorp en sväng och snacka.. Efter många om och men begav vi oss dit, tråkigt nog så hade den ena sjukt mycket folk på sin pizzeria så vi fick inte chans att snacka med honom.. Meen den andra tog sig tid :) Haha..
Våra föräldrar frågade om vi kunde köpa med oss en pizza hem, då fick Petra för sig att hon själv kunde baka pizzan vilket hon också gjorde.. Hon gjorde en Hawaii till dem och dem tyckte att den smakade kanon, kanske borde satsa som bagare istället Petra :) hehe..

Nää nu ska jag käka kvällsmat sen blir det sängen, imorron har jag en ledig dag.. Skönt att få vila ut en extra dag!
Kraaaaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback