Freeedag & "semester"!!

Allt bra med er??
Vilket fantastiskt väder vi haft idag, regn och lite mer kyla.. Me like!! Hehe jag tycker det är helt okej med sol och värme nu, det gjorde jag dock inte för bara ett år sen.. Då satt jag inne för att undvika solen men nu ligger jag i timmar och solar, badar och njuter... Men lagom kyla är min melodi, riktigt härligt :)
Fast nu är det ju ändå sommar så då hoppas jag ju på sol och värme, vilket det ska va i helgen enligt vädergudarna.. Jag har en veckas semester från förskolan nu också vilket är ganska skönt!! :) Jag hoppas på sol så jag äntligen kan läsa ut den underbar bken jag fick låna om igår för jag inte blivit klar :D..

Har precis käkat middag med syrran.. Jag körde faktiskt zumba idag och det gick jättebra, skönt att man inte tappat nått fast man varit väck en vecka :) Nu ska jag bara hålla i det med! hehe..

Nää nu ska jag chilla sen iväg :)
Ha det bra så länge!!
Kraaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback