Direkt från Spanien :-D

Hej Alla !
Nu är det Alexandra som skriver eftersom Hannah inte visste vad hon skulle blogga om :-)
Sitter just nu i Spanien och idag har det varit lite molningt men fortfarande 35 grader ungefär och jag bara älskar vädret :-D Well har egentligen inte så mycket att skriva förutom att här är väligt mycket hottstuff och man vet inte riktigt vem man ska välja ;-) haha , och baren på stranden har världens trevligaste personal och världens godaste drinkar :-) big like på det :-) Snar åker jag hem och det ända som ska bli kul är att träffa alla igen men lätt att jag hade kunnat bo här nere och funderar stark på att hitta ett jobb utomlands efter studenten bara för att komma bort :-) Jag är inte så brun så Hannah behöver inte oroa sig att hon kommer vara en alvedon när jag kommer hem :-P haha Saknar henne riktigt mycket och när hennes semester börjar igen så ska jag hålla henne uppe till tuppen skriker :-D hennes helvete börjar när jag kommer hem haha :-P  och allt hon har skrivit att jag har trillat när vi har spelat fotboll och så det är inte sant för jag är inte lika klumpig som henne :-D men kul har vi :-D hade tänkt möta upp henne på hennes jobb på torsdag om jag är hemma till hon slutar vilket jag hoppas annars så får det väntas till fredag för jag har träning på kvällen och Hannah går inte ut efter 9 :-P haha ja det blev i alla fall ett litet inlägg :-D
SOV GOTT ALLA :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback