Dancing on my own...

Onsdag den 20 Juli 2011, kan ni förstå det?? Juli månad är snart slut, SLUT och då är det AUGUSTI??
I don´t get it, tiden har flygit förbi och jag har inte hunnit med alls.. Kan vara för jag jobbat när alla andra har sommarlov och då bara tiden går, när jag annars är ledig så går tiden normaltakt *suck*..

Fram tills i söndags så fanns det ingen glöd i mig, svårt att förklara hur jag menar.. Men jag hade ingen passion för livet, fanns få saker som gjorde att jag kände mig levande.. Jag bara va, träffade sällan människor som fick mig att bli glad och upprymd.. Jenny och Alexandra skulle väll det vara isf förutom mina systrar..
Men i söndags så fick jag tillbaka glöden, det räckte med dem 3 timmarna men det förändrade mig och mitt sätt att vara.. Spelar ingen roll om ingen annan märkte det, men JAG märkte det och gud vad jag märkte det.. Det var helt andra människor vi träffade än vad jag brukar träffa, har aldrig någonsin t.om umgåtts med folk på det sättet.. Men det var intressant, roligt , upplyftande.. Det tände min glöd :)

Ha en fortsatt bra dag!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback