Blogrape!!

Mina lillasyrra Hannah som äger denna blogg hade lämnat bloggen uppe så jag tar tillfället i akt och skriver ett inlägg :-D Just nu är hon ute och kör rundor med vår lilla syster och vår ena stora syster, Martina. Denna bloggen började egentligen med att det var Hannah och Martina som startade den tillsammans, men sen efterhandså slutade Martina att blogga och ny är det bara Hannah som uppdaterar, mendet är väll inte fy skam det.

Detta är Hannahs ena stora syster, Petra, som skriver och även jag äger en blogg. Den bästa om jag själv får säga det ;-P ( Stort skämt) Ni får gärna besöka den.

www.peetraanrtre.blogg.se

Ha en fortsatt trevlig kväll! Godnatt på er!

Puss och Kram


               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback