Black swan...

Gomorron allihopa!
Hur är allt med er idag?

Här är det bra, känner mig lite sliten dock.. Men idag är vädret väldigt fint, solen lyser iaf fast vet inte om det är varmt så man kan lägga sig och sola, det får jag helt enkelt ta reda på :)...

Vi satte in en film, Black swan.. Men själv vill jag est bara rymma, bort från detta helvetet, slippa alla dessa otroligt hemska människor som gör ens liv till skit.. Usch!
Niförstår kanske inte hur det kanvända? När jag börja skriva detta inlägget för 4 minuter så va jag glad, jag kände att idag kommer det bli härligt väder och först ska jag se film sen ut och hitta på nått.. Sen börjas det Psykomänniskorna här i detta hemmet börjar skrika och allt bara går i tusen bitar.. Vill bara gå och lägga mig igen.. Men det är här mitt val kommer, jag kan välja att inte reagera som jag kanske hade gjort förr.. Jag kan välja att skratta åt det och inse att jag är så mycket bättre än den skiten. DET tänker jag göra! Idag är jag glad! :)

Vad ska ni hitta på idag?
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback