31/7-2011

Är allt bra med er idag?
Här är det bra.. Idag blir en jäkligt lugn dag, känner inte för att göra ett smack.. Sitta och läsa ut min bok, fundera och bara lyssna på en massa musik..

Igår när Martina och Mark kom på fika bestämde vi att om vi får ihop folk så köra vi laserdome på fredag igen, var ju så fruktansvärt roligt i fredags :) Alla vi systrar är på, Jenny M och Basse verkar på, Alexandra skule se om hon kunde, Basses kompis vill kanske hänga på, och om vi eller jag har tur så vill Sarre och D också med :) Isåfall kan vi bli 10-11 stycken även denna gången :)

På tisdag är det dax för Brita att åka hem, hon påstår sig klara sig själv nu (jag håller inte med, men jag bestämmer ju inte) och ska ta kontakt med hemtjänst i Staffanstorp och grejs.. Så Martina och jag kör henne hem på tisdag förmiddag och vi tänkte gå in om till Sarre, nu är det 1 vecka och en dag sen vi sågs eftersom han är bortrest.. Konstigt att jag känner att jag skulle kunna springa in på hans jobb och krama om honom och aldrig släppa taget men i verkligheten kommer jag stå som en tönt och typ nöja mig med ett "Hej"

Nää nu ska jag väll ut och börja läsa :)
Hoppas ni får en härlig söndag!!
Kraaam


Kommentarer
Postat av: ......

Say what you wanna say and do what you wanna do!!!!

2011-07-31 @ 13:23:04


Postat av: Malin

Kul att läsa eran blogg:)) Hade ni kul på laserdome?? Ha en bra söndag!!

2011-07-31 @ 16:19:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback