Where there´s a will there´s a way!!!

Min dag har varit kanon, vaknade imorse och tog en promenad med syrran, sen blev det lite tv tittande (våra bästa år :D) Sen åkte vi iväg för att hämta Jenny och göra några ärende i stan :) Alltid trevligt med besök av Jenny, vi ska iväg och åka skridskor på torsdag *längtar* tycker det är hur kul som helst :D Nu ikväll hade jag ett väldigt trevligt samtal med Martina, vet om att om jag behöver stöd, peppning eller bara muntras upp att jag kan höra av mig till henne ♥..
Ska alldeles strax se det nya avsnittet av Biggest Loser (inspiration), hehe..

Någon som ska hitta p nått kul i veckan?
Hur går det med era nyårs löften?? :)


Jag känner mig mer taggad än någonsin för, och måtte jag hitta denna vilja som jag vet att jag bär nånstans inom mig.. Med mig på min färd tar jag några peppande ord som får mig att tänka efter..

♥Where there´s a will there´s a way♥
♥No fear♥
♥No pain, no gain♥
♥You gotta swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life♥
Nu den förmodligen allra viktigaste ♥NEVER GIVE UP♥

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Hej!

Hade ni en rolig nyår??

Kramar

2011-01-05 @ 14:55:47
URL: http://nakenhunden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback