Huvudvärk, migrän, synproblem..

Hejhopp!!
Hoppas allt är bra med er?? :)

Har inte kännt alls för att blogga under hela dagen, igårkväll fick jag sjukt ont i huvudet och kunde inte kocentrera mig på något.. Låste istället in mig på mitt rum i mörkret och hoppades på att det skulle försvinna, imorse när jag vakna var det precis samma sak så skynda iväg till apoteket för att köpa tabletter som jag tog förra gången jag hade såhär.. Men tills det är bra är det inte bra o sitta vid datorn, se tv eller var runt för mycket ljus för då hjälper det inte :O Så jag ska ta och hitta på nått annat istället nu :) Men det blir film ikväll annars pallar jag inte kvällen :D

NI får ha en bra söndagkväll!!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Vad ska du se för film?

Hoppas du får en trevlig helg!

Kramar

2011-01-22 @ 16:58:19
URL: http://nakenhunden.blogg.se/


Postat av: -

svar: Tack så jätte mycket Hannah! ♥

2011-01-23 @ 14:40:58
URL: http://ebbafredrika.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback