You cut me open.....

Idag är det torsdag den 22 december, det är bara en dag kvar och SEN är det JULAFTON!!
Hur sjukt är inte det, det har gått ett år sen sist och snart är det typ sommar igen :S Jisses alltså..
Vintern, jul, nyår och allt som hör till har tidigare ALLTID varit min favorit tid men det är som bortblåst.. Jag finner det inte harmoniskt längre och jag vet egentligen inte vad som har fått det att ändras, för just nu längtar jag som tusan till sommaren och hur galet är inte det :)...

Det är bara några ynka dagar kvar tills Petra åker iväg till Tunisien för att träffa sin snubbe och idag satte vi dessutom igång vårt race så.. The game is on, riiiight! ;) Gasen i botten!!
Jag är sjukt taggad för all förändring förhoppningsvis kan det få mig på andra tankar för jag är typ slutkörd, hur härligt och awesome 2011 varit så har det även varit SKIT och jag vill ta mig vidare.. Någon sa till mig att när man äntrade det nya året så skulle man lämna det gamla bakom sig och det tänker jag verkligen göra.. Året och en del människor från det =)..

Meeen nu blire storstädning och sen ska det bakas och grejer..
Imorron blir det julfirande hos min äldsta syster med familj, lördag firas här med nära och kära..
Längtar efter Brita och Kerstin =)
Ha en härlig torsdag!
Kraaam


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tror att en stor anledning är för att vi inte handlar julklappar till varandra längre. När man gjorde det så hade man det att se framemot, sen tror jag också att det inte är samma sak ju äldre man blir tyvärr :/ Vi får hoppas att vi kommer mer i stämning till nästa jul :) Sen angående vårt "race", Just remember, Det är ingen tävling och jag hoppas att vi båda fixar det med bavur :) Hoppas du håller bra kontakt med mig när jag är iväg och skriv gärna meddelanden på facebook eller något sådant och berätta hur det går för dig. Love you! <3 Boussa (Puss)

2011-12-23 @ 00:51:22
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/


Postat av: Anonym

Sötaste bilden på dig

2011-12-23 @ 18:23:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback