Miss your smile!!

Hallåå :)
Allt bra med er??


Här börjar det äntligen kännas okej igen, har mått dåligt från och till nu i snart 2 veckor.. Halsfluss, förkylning, feber, huvudvärk you name it jag har haft det :/.. Meen förhoppningsvis så börjar det försvinna nu *hoppas*..
Men trots sjukdoms härvan så mår jag bättre än vad jag gjort på länge, jag känner mig glad nästan så jag vågar mig på ordet lycklig.. Får lite andnöd när jag säger det ordet för det är inget ord jag använder ofta, det är få saker som får mig att känna så har jag märkt (skrämmande)..
Nu vet jag iof vad det är som får mig att känna denna känsla, vilket gör mig ännu mer rädd.. Främst av den anledningen att den kan försvinna lika snabbt igen, jag menar det har jag ju varit med om tidigare.. För alldeles för kort tid sen t.om.. Meen jag antar att man måste ta risker ibland och se vart man hamnar för annars kommer man ingen vart i livet.. Ingenting är grattis!!

Men ja nu ska jag inte gräva ner den bra känslan jag känner i allt det dålig som hänt, får helt enkelt "just go with the flow" som Bjelken sagt så många gånger förut :)

Ha en bra kväll!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback