I wanna be free...

Onsdag den 28 december :O..
Emellanåt när jag kollar på datumet undrar jag om det verkligen kan stämma, dels avsaknaden av snön, vädret i sig är ju inte vinterväder alls.. Men främst kan jag inte förstå att tiden gått så fort, 4 månader? Redan?! Vissa dagar känns det som det var igår medans andra känns det far far away.. Snaart kan jag med värdigheten i behåll säga att "Jag överlevde år 2011!" 

Jag har varit med om ganska mycket 2011, måånga spännande nya saker som har fått mig att utvecklas ännu mer som person, både bra och dåliga saker såklart.. En hel del grejer tänker jag lämna bakom mig, men nåra stycken får följa med på fortsatta äventyr..
Jag minns dem senaste övergångarna mot nytt år.. Det senaste var precis som detta, jag såg framemot det och visste att allt jag vill uppnå med mitt liv kan gå, det enda som stoppar mig är JAG själv vilket jag kommit underfund med flera gånger..
Åren innan har varit extremt ångestfyllda för jag inte vetat var jag ska ta vägen, vad som kommer härnäst och vad jag ska göra med mitt liv.. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra MEEEEN det gör inget för det är inte målen utan resan mot mina mål oavsett vad dem är för några som är det viktiga.. Jag vill leva under min resa och njuta av varje val jag gör oavsett om dem inte alltid blir som jag tänkt mig..

Ååh jag får gåshud när jag tänker i dessa banor och jag känner mig mer hemma i mig själv nu än någonsin, sjukt med tanke på om någon berättat detta för mig år 2007 då jag var som mest lost.. Jag hade trott dem skämtat med mig!! :D

Ha en riktigt bra onsdag allihopa!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback