What a night..

Rix fm festivalen då, jaa vad kan man säga.. Vi körde och hämtade Jenny aningen sent men vi kom iväg, körde för att hämta upp Basse.. När vi stod och väntade på honom kommer där en annan kille gående och Frida helt säker på sin sak "Där kommer han"..
Ja då öppnar Jenny dörren och skriker ut "Tjoooohoooo häääär".. Haha bara det att när killen kommer närmre ser hon att det inte alls var han :P hahah Det fick vara vår start på en riktigt rolig kväll :)..

Vi fick parkering ganska nära så vi strosa först runt och glodde, fick syn på en av killarna från första gången jag va på Harry´s som trodde på allvar att jag va intresserad, som han glodde occh log efter att vi sagt "Hej" men som tur va gick han inte fram till oss :P.. Efter många om och men så kom vi fram till stortorget och dem inledde showen med Jay smith, kände bara igen ena av hans låt och den va inte ens hans men den sjunger han bra!.. Sen kommer jag inte ihåg ordningen men Tove Styrke kom upp och hon är inte nån favorit alls, tycker hon är lite knasig och seg röst att lyssna på.. Sen var det dax för Stella Mwangi, hon sjöng inte låten från melodifestivalen som jag gillar så det var synd men hon fick verkligen igång publiken :)..

Seeeen koooom han, den sjukt snyyyygga och grymma MOHOMBIIII!! ♥ Ååh ALLA, precis  ALLA gungade med.. Fyfaaan va grym han är för att inte tala om hur smex han är när han dansar :O Gosh!! Jaa han var LOVELY rent ut sagt!!

Sen var det Chris Medinas tur, det var inte lika mycket action i honom.. Han låt är ju mer lugn och väldigt vacker men det kändes som att musiken kunde pumpats högre så man verkligen hörde men han var ju underbar.. Så käär!! :)
Vi hoppade Danny, han är inte riktigt någon favorit.. Vi drog istället till Gustavtorget och käkade, det blev lite olika men gott var det.. Förutom att min kväll blev till stress när där var en kille som följde efter mig och frågade om jag ville följa med honom och grejer.. Usch fy va jag retar mig på folk som inte kan ta ett NEJ!! Vafan liksom..
Som tur va skakade vi av oss honom och det var runt dent tiden då jag fick en chock av vad Jenny gjorde :O haha Meeen dte fick inte nämnas i bloggen så *scchhhh*..

Sen satt vi och snackade ett bra tag vid fontänen och sen avslutades kvällen med friterad banan och glass :)
Hade väldigt trevligt.. Meeen allt förstörs av att man fortfarande går och tänker på det jäkla skitet som hänt dem senaste veckorna.. Trodde jag skulle släppa det men det är FAST!! :(

Imorron kommer iaf mina päron hem och då ska jag även gå iväg och lyssna på Swingfly här i Trelle :)
Treeevlans..
Ha en trevlig fredag gott folk, bilder från MF kommer när jag lagt in dem :)
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback