Turn the music up in here, I still here his voice loud and clear..

Sitter och lyssnar på en MASSA musik, olika stilar, olika artister men dem alla berör.. Vissa sticker det till mer i hjärtat av när jag hör dem, men så är det jue :)
Jag stänger imorron på jobb vilket innebär att jag börjar lite senare då oxå, faktiskt sköönt.. Jag är inte direkt nån morgonmänniska, jag kan gå upp tidigt (no problems) meen inte för att gå iväg till jobb.. Jag är inte heller nån kvällsmänniska så jag går gärna och lägger mig innan 00 :P hehe gärna innan 23 med :P..

Imorron är det tänkt att Alexandra ska komma förbi jobb och underhålla mig sen när jag blir själv, kan behövas.. Jag känner att jag behöver lite positiv energi runt mig nu hehe :P..
Näää nu ska jag lyssna vidare och sen går jag och lägger mig!!

Sov gott!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback