Thought love was dead but now your changing my mind...

Har ni haft en bra dag??
Vi lämnade av min pappas moster och det kändes så hemskt att lämna henne i hennes lägenhet ensam.. Hon gick direkt och la sig.. Jag hoppas verkligen att hon vill komma tillbaka och bo här iaf under tiden hon har ett helt gipsat ben.. Hon var tvungen att åka hem nu för hon skulle sätta igång hemtjänst nu när hon är dålig och få en rullstol och grejs men förhoppningsvis är hon tillbaka i slutet av veckan :)

Staffanstorp nästa, mes Hannah klev ur bilen och i den riktningen fortsatte de.. Med alla andra killar och tjejer där är jag MIG SJÄLV, fjantiga jag.. Nä men snackar som tusan osv.. Så fort jag kollar på honom blir jag en wimp, jag känner hur mitt fejs blir rent rött och kinderna helt varma :P hahah.. Jaa och då ska vi inte ens nämna hur han blir, han vågar inte ens kolla på mig och när och om han gör det blir han helt generad och börja fnittra *sicked*.. Jag försökte ändå, med massa trick men det funkar inte att få det att smälta och kunna gå iaf någorlunda normalt.. Nää jag får väll helt enkelt komma över det faktumet att jag är blyg, en jäkla mes och att det helt enkelt får gå som det går.. För om jag inte tar chansen nu är det inte säkert att jag får fler!...

You'd better know that in the end, it´s better to say too much.
Then never to say what you need to say again..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback